Deno elsker at nørde kode og dygtiggøre sig

Fundamentet er bundsolid kode. Midlet en ærgerrighed efter konstant at udvikle sig. Resultatet er smarte og intelligente løsninger, der gør en forskel for kunderne.

31-årige Mladen Makreev, dagligt kaldet Deno, forstærker teamet af dygtige udviklere i Uptime Development. Den IT-ingeniør uddannede udvikler kommer fra en stilling hos et softwarehus, hvor han i 8 år primært har fokuseret på backend udvikling.

– Jeg har været virkelig glad for mit arbejde som backend udvikler. Men jeg trænger til at lære noget nyt og udvikle mine kompetencer. Det kan jeg hos Uptime, hvor jeg skal arbejde som full stack developer, fortæller Deno entusiastisk.

Tværfaglige 5-mands teams løfter niveauet

Han elsker at nørde kode og lære nyt. Derfor er Uptimes nye full stack developer særligt glad for at være landet i et softwarehus, hvor man typisk arbejder i 5-mands tværfaglige teams.

– Vi er hver især specialister inden for bestemte teknologier, og jeg synes, det fedeste er, når vi kan hjælpe hinanden og lære noget nyt. I sidste ende gør det en positiv forskel for løsningen og vores kunder, mener Deno.

Hemmelighedsstemplet projekt tager form

I øjeblikket arbejder Mladen ”Deno” Makreev på et nyt socialt medie for en kunde. Projektet er foreløbigt ”hemmelighedsstemplet”, men Uptimes nye udvikler ser frem til at nørde koden i mål og være med til at levere en smart løsning.

– Min drivkraft er at lære nyt og dygtiggøre mig. Begge dele er der rig mulighed for i det projekt, jeg arbejder på lige nu. Det er fedt, forklarer Deno, der glæder sig over at have fundet en god arbejdsplads tæt på sin bopæl i Horsens.

– Min kone arbejder også i Vejle, og det er vigtigt, vi kan køre sammen i en tid med eksploderende priser på alt. Samtidigt er det vigtigt for mig, at Uptime tilbyder fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejdsplads. Vi har nemlig en 1-årig, og nogle gange fungerer hverdagen bare lettere, hvis jeg sidder på hjemmekontoret, fortæller Deno, inden han igen kaster sig over kodningen og udviklingen af den nye sociale medieplatform.

Deno Makreev

Løsninger vi har udviklet

Et nyt socialt medie er gået i luften for musikere, pladeselskaber, spillesteder og dedikerede fans. hudda er navnet på den sociale medieplatform, som Uptime har været med til at udvikle og er løbet stærkt for at komme i mål med.
Leverandøren af selfiekameraer Myselfie har valgt Uptime Development som udviklingspartner, og det har øget brugervenligheden for gæsterne, optimeret softwaren, og parterne har sammen skabt nye features, der gør oplevelsen endnu sjovere.
Med applikationen AQKunder360 har danske pengeinstitutter fået et nyt intelligent værktøj til vurdering af bankkunder. Gennem smart udnyttelse af data og komplicerede beregninger understøtter den nye software, at pengeinstitutterne indgår sunde bankforretninger med kunderne.

Johan Pedersen

Business Development Manager

Vil du høre mere?

Kontakt os for en snak om, hvordan vi kan hjælpe jer i mål med jeres næste IT-projekt.